A szellemi munka könyvtárpedagógiai céljai 
	 1/ Az első évfolyam módszertani dokumentumai 
	Könyv- és könyvtárhasználati tematika és útmutató 
	Tanulási képesség fejlesztése 
	        MÓDSZERTANI SEGÉDLET TANÍTÓKNAK  
	    1.  Könyv- és könyvtárhasználat 
	    1.1  Mit láthatok a könyvtárban?  
	    1.2  Osztálykönyvtár  
	    1.3  Mit mesélnek magukról a könyvek?   
	    1.4  Hogyan használjam a lexikont?   
	    1.5  Mesehallgatás, mesefüzet 
	2.  Órai képességfejlesztés 
	3.  Könyvtárhasználati lapok 
	     Módszertani ismertető  
	4.  Mesefa értékelő lap  
	5.  Ismerkedés a gyermeklexikonnal 
	2/ A második évfolyam módszertani dokumentumai 
	Könyv- és könyvtárhasználati tematika és útmutató 
	MÓDSZERTANI SEGÉDLET TANÍTÓKNAK  
	1.  Betűrend – könyvtári betűrend 
	2.  A tanulás képességének fejlesztése 
	3.  Könyv- és könyvtárhasználat 
	4.  Módszertani tanácsok tanítóknak 
	 A) Ismerkedés a könyvtárral  
	 B) Ablak–Zsiráf gyermeklexikon használata   
	 C) Gyermekújságok   
	 D) Osztálykönyvtár   
	 E) Könyvek tallózó olvasása  
	 F) Órai felolvasás 
	 G) Írásbeli feladatok 
	A 2. évfolyam értékelő lapjának kritériumai 
	         Könyvtárismereti tananyag 
	             1.  A könyvtárhasználat alapvető szabályai 
	 2.  Az iskolai könyvtár feladatai 
	 3.  Alapfogalmak 
	 4.  A könyv formai és tartalmi jellemzői 
	Játékos órai képességfejlesztés 
	     1.  A könyvtár terei 
	 2.  A könyv írója és címe 
	 3.  Könyvkiadók, könyvkiadás 
	 4.  Az illusztrátor és az illusztráció 
	 5.  A tartalomjegyzék 
	 6.  A folyóiratok jellemzői 
	 Könyvhasználati óraleírások ötlettára 
	 A)  Könyvkiadók, könyvkiadás, az illusztrátor 
	 B)  Könyvismeret magyar órán 
	 C)  Lexikonhasználat környezetismereti órán  
	3/ A harmadik évfolyam módszertani dokumentumai 
	Könyv- és könyvtárhasználati tematika és útmutató 
	MÓDSZERTANI SEGÉDLET TANÍTÓKNAK  
	1.  Az órai képességfejlesztés célkitűzései 
	2.  Könyv- és könyvtárhasználati ismeretek magyar órán 
	         Könyvtárismereti tananyag 
	 - A kézikönyvek jellemzői 
	1.  A szótárak 
	2.  A lexikonok és enciklopédiák összehasonlítása 
	     Mi a lexikon és az enciklopédia közti különbség?    
	4/ A negyedik évfolyam módszertani dokumentumai 
	Könyv- és könyvtárhasználati tematika és útmutató 
	MÓDSZERTANI SEGÉDLET TANÍTÓKNAK  
	1.  Könyv- és könyvtárhasználat 
	2.  A tanulási képességek fejlesztése 
	       Könyvtárismereti tananyag 
	   Gyermekfolyóiratok 
	A szerkesztő fogalma 
	Az Én újságom 
	Szivárvány Heted 7 Határon gyermekújság 
	            Gyermekfolyóiratok – Könyvtárhasználati óra 
	  
 
	 <<Vissza a könyvtárpedagógiához   
 
	   
 |