| 		
		 
 II.1. A KÖNYVTÁRPEDAGÓGIA MÓDSZERTANA 1-4. ÉVFOLYAMON
	
		
			
				
					 A fejezetben külön módszertani útmutató található a könyvtárostanárok és a tanítók részére.  
				
					Az alsó tagozatos könyvtárismereti, könyvtárhasználati órák megtartását kívánta e két gazdag tartalmú módszertani segédlettel megkönnyíteni a szerző.  
				
					Mindkét segédlet ötleteket, típusos feladatokat (megoldási kulccsal!), fogalomtárat ad a mikrotantervek követelményeihez. 
			 | 
		 
	
 
	  
 
	
		
			| 
				 
					Hozzá kell tennünk, hogy a fejezetben külön pont foglalkozik az 1-2. évfolyamos tanulók számára megfogalmazott alapfogalmak és könyvtárhasználati szabályok kifejtésével, továbbá az egyes évfolyamokon szerzett tanulói tudás írásbeli méréséhez Tudáspróbák címen tesztlapokat is mellékel a szerző.  
				
					Az un. Mesefa értékelő lap pedig az egyes tanulók és tanulócsoportok könyvtárhasználati tudását – a gyerekek számára is érzékletes formában – évfolyamonkénti értékelését is látványosan követhetővé teszi. A fejezetből érdemes kiemelten foglalkozni a könyvtárostanárok számára kidolgozott módszertani útmutatóval. 
				
					A) Módszertani segédlet könyvtárostanároknak>> 
				
					B) Módszertani segédlet tanítóknak>>  
				
					C) Alsó tagozatos magyar anyanyelvi tanmenetek>>  
				
					  
				
					  
			 | 
		 
	
 
	  
 |