| 
 TÜNDÉRBOSZORKÁNY A KÖNYVTÁRBAN
	
		
			| 
					 A foglakozások célja, hogy a 4. és 5. osztályos diákok legyenek képesek egy olvasmány feldolgozására, esetünkben Bosnyák Viktória Tündérboszorkány ifjúsági regényének csoportos, játékos feldolgozásán keresztül. Legyenek képesek konkrét információk keresésére, a különböző forrásanyagok használatára, konkrétan szótárak, lexikonok, valamint az internet használatára, a szerzett információk helyes szelektálására, az összefüggések felismerésére, valamint a talált információk a csoportmunka során való felhasználására. 
					  
					Mindezek mellett, mivel csoportmunkában dolgozzák fel az információkat, legyenek képesek együtt dolgozni egymást segítve, kiegészítve, a felkínált eszközöket tudják jól hasznosítani, felhasználni, véleményüket megfelelően tudják megosztani társaikkal, a játékok, versenyek során legyenek képesek igazságosan dönteni, határozni. E célok mellett fontos az olvasás iránti igény felkeltése, ösztönzés további olvasmányélmények megszerzésére, az adott szerző és más ifjúsági művek megismerésére.  |  
	 
	
		
			| 
					A program időtartama: 7 óra   
					  
					A program során elsajátítandó kompetenciák (ismeretek, fejlesztett képességek, attitűdök)  
					A tanuló a program befejezése után:  
					
						Felismerés szintjén tájékozódjon a szerző és a művet illetőn a különbözőforrásanyagok között, pontosabban a szótárak, lexikonok anyagában, illetve az internetes anyagok között.  
						Megnevezés szintjén ismerje a tündérekkel kapcsolatos fogalmakat, tündér-meséket. 
						Tegyen különbséget a fikció és a valóság között. 
						Önálló alkalmazás szintjén ismerje a szótárak, lexikonok, valamint az internet használatát, tehát az információkeresés mikéntjét. 
						Önállóan legyen képes a forrásanyagok használatára, a megszerzett és kapott információk szelektálására és a feladatok megoldásában való felhasználására, a segédanyagok, eszközök használatára.  
					A foglalkozások programleírása itt olvasható>> |  
	  |