| 
					
						1. Az időkapu - A Villa Argo rejtélye  
						 Oldalszám: 224 
						"Néggyel egy nyílj ki sorsszerűen, 
						A mottót négyből háromban leld meg,A négy közül kettő a halálba vezet,
 S csak egy a négyből visz oda le."
 
					 A Covenant család Londonból költözik a csendes faluba, Kilmore Cove-ba, egy tengerparti sziklára épített házba. A Villa Argo egykori tulajdonosa Ulysses Moore a közelmúltban hunyt el, a birtok ügyeinek intézésével hűséges kertészét, Nestort bízta meg. Ő vigyáz a két gyermekre, Jasonre és Juliára is, valamint újdonsült barátjukra, Rickre, mikor a Covenant-szülők elutaznak pár napra. 
					A három jó barát azonban hamar feltalálja magát: egy titkos átjáróra bukkannak az egyik szobában. Ám a különböző zárakkal és titkosírásokkal védett hely sok kalandot és veszélyt rejt, amikre a gyerekek még álmukban sem gondoltak volna.  
					
						  
						2. Az elfeledett térképek boltja - Az ókori Egyiptom földjén 
						 Oldalszám: 256 
						  
					"Hogy itt eligazodj, nagy szerencse kell, 
					meg jó csillagok hozzá.A Négy bot toronyban keresd a térképet!"
 
 
					Az ókori Egyiptom, Punt földje. Jason, Julia és Rick átléptek az időkapun, és az Élet házába jutottak, egy hatalmas, labirintusszerű könyvtárba, ami telis-tele van papirusztekercsekkel, pergamenekkel és fatáblákkal, amik a világ legkülönbözőbb pontjairól származnak. 
					Ezúttal egy titokzatos térkép felkutatására indulnak, amit valahol a legendás Seholsincs szobában rejtettek el. Csak az Elfeledett térképek boltjának álnok tulajdonosa adhat eligazítást nekik, hogy rátaláljanak a helyes útra… 
					  
					3. A tükrök háza - Nestor vallomása 
					 Oldalszám: 256 
					  
					"A király egyedül maradt, 
					A játszmát meg nem nyerheti,Győzni visz magával hármakat,
 S mindhármuk életét elveszi."
 
					Kilmore Cove-ban furcsa dolgok történnek: van ott egy szobor egy nem létező királyról, a vonatsínek nem vezetnek sehová, lehetetlen internetkapcsolatot teremteni, mobiltelefonálni. Mintha a falut letörölték volna az összes térképről, pontosan azért, hogy egy titkot megóvjanak. Ulysses Moore talán tud erről valamit?  
					Jason, Julia és Rick ezúttal a Tükrök házából indul nyomozóútra, Peter Dedalus rejtélyes házából, aki zseniális feltaláló volt, ám évekkel ezelőtt nyomtalanul eltűnt.  
					Ebben a házban semmi sem az, aminek látszik. 
 
					  
					4. A Maskarák szigete - Hívatlan vendégek 
					 Oldalszám: 288 
					  
					"Csupán az álmok matrózai vagyunk,
					
						S nem vagyunk horgony, naszád, kapitány.Egyszerű hajósinasként dolgozunk,
 Sose tudjuk meg, mi lesz az útirány."
 
						  
					Jason, Julia és Rick készen állnak egy újabb utazásra. Peter Dedalus – az egyetlen ember, aki segíthet nekik meglelni az Első kulcsot – átment az időkapun, és most a 18. századi Velencében bujkál. A gaz Oblivia Newton már a nyomában van, ezért a gyerekeknek sietniük kell. Elsőként meg kell tudniuk, ki is az a titokzatos Fekete Gondolás.  
					Úgy tűnik azonban, még csak a nevét sem hallotta senki… 
					  
					  
					5. A szikla őrei - Visszatérés a kezdetekhez 
					
						 Oldalszám: 288 
						"Félig homokkal és félig széllel 
						Töltsd fel szíved, ha itt felszállsz,Bátor utazó, s barátod, hidd el,
 Kell hogy legyen legalább száz."
 
						  
						Ki is valójában Ulysses Moore? Jason, Julia és Rick már-már megtudják az igazságot. Azonban Oblivia és Manfred is, aki túlélte az újabb zuhanást a szikláról, azon ügyködnek, hogy tervüket véghezvigyék: be akarnak jutni a Villa Argóba, hogy átmehessenek az Időkapun. Ahhoz, hogy megállítsák őket, a három gyereknek meg kell találnia Black Vulkánt, Ulysses régi barátját, aki a kilmore cove-i vasutat irányította, és akinél az Első kulcs van.  
						Ezért egy újabb utazásra készülnek a gyerekek. Irány: a 12. század, az örök ifjúság kertje. 
						  
						  
						6. Az első kulcs - Az igazság pillanata 
						 Oldalszám: 288 
						
							'Ha a rejtély feltárul a végén, 
							El ne mondd senkinek a titkokat. Kérlek, barátom, hallgatag légy, S Kilmore Cove szabadnak megmarad." 
						  
						Ulysses Moore él. Mindig is ott volt a Villa Argóban Jason, Julia és Rick orra előtt. Rick jött rá a rejtélyre, amikor behatolt Nestor, a vén kertész kisházába. Az ikrek időközben ott rekedtek a középkorban Oblivia Newtonnal és testőrével, Manfreddel. Mindenki ugyanazt akarja: rátalálni az Első kulcsra. Az egyetlenre, amellyel az összes időkaput nyitni és zárni lehet. Ez az igazság pillanata. A gyerekek végre választ kapnak a kérdéseikre... 
						  
						
							  
							  
							  
							7. A titkos város 
							 Oldalszám: 292 
							  
							"Ha a horgas tölgynél a fehér elveszik,  
							az ikerfenyőknél segítségre lelsz.  
							Fekete a ház színe, mely ezerfelé csábít, s üzeni: indigószín mutatja a rejteket!" 
							Velence. Egy titokzatos ház padlásán Anita Bloom, aki restaurátor édesanyjával érkezett a lagúnák városába, különleges könyvecskét talál. Amikor belelapoz, olyan érzése támad, mintha valaki figyelné. Aztán a rajzok megelevenednek…  
							A könyvet ugyanolyan rejtélyes írásjelekkel írták, mint amilyeneket Ulysses Moore naplóiban használtak. Csak egy módon tudhatja meg, hogy mit jelent a szöveg, és mi a kapcsolat a könyv és a Kilmore Cove-i szerző között. El kell jutnia az eldugott cornwalli faluba, hogy Juliától, Jasontől és Ricktől kérjen segítséget… 
							  
							8. A villámok mestere 
							 Oldalszám: 252 
							  
							"A fű útját három oszlop nyitja meg,  
							ez az út a víz határáig vezet.  
							...Ha a kaput zárva lelitek, ne feledjétek, hogy kopogni nem lehet.  
							De senki nem tart majd neveletlennek, 
							Ha ehelyett elzárjátok a vizet." 
							Anita, Rick és Jason titokban elindulnak a Haldokló Falu felkutatására. Juliának ezalatt Kilmore Cove-ban sürgősen meg kell találnia Morice Moreau füzetének egy másik példányát, hogy kapcsolatba lépjen barátival, és segíteni tudjon neki, Anita, Rick és Jason ugyanis bajba kerültek.  
							A Gyújtogatók és főnökük, Malarius Voynich el akarják pusztítani a Haldokló Falut legveszélyesebb fegyverük, a tűz segítségével. A gyerekek versenyt futnak az idővel, hogy megmentsék a falut és utolsó lakóját, s végre felfedjék az időkapuk titkát. 
							  
							9. A sötétség útvesztője 
							 Oldalszám: 328 
							  
							
								'Három elveszett gyermek  
								odalent a mélybe', az ismeretlen folyosókon Kilmore Cove-ba ér-e?" 
							Anita és Jason eldöntötték, hogy belépnek a Haldokló Faluban talált időkapun. A kapu túloldalán sötét és barátságtalan föld alatti világ várja őket. Ezzel kezdetét veszi a föld mélyébe vezető, kimerítő utazás, melynek végén elérkeznek minden képzeletbeli hely középpontjához: a Labirintushoz. Itt talán megismerhetik az időkapuk készítőinek titkát, ám az útvesztőben szörnyű veszély is leselkedik rájuk. Tommi és Julia ezalatt azon igyekeznek, hogy elhárítsák a Kilmore Cove-t fenyegető veszélyt. A Gyújtogatók főnöke ugyanis már megérkezett a faluba… 
							  
							10. A jég birodalma 
							 Oldalszám: 328 
							  
							
								'Keserűen telnek napjaid,  
								hunyt pilláid mögött csak bujkál a remény.  
								Ám új kalandnak hangja hív, s kiáltja:  
								"Tengerre, kapitány, ne félj!" 
							  
							Kilmore Cove-ba visszatérve Jasont, Anitát és Ricket nyugtalanító hírek várják: a falucska lakói között áruló rejtőzik. Valaki, aki titokban sötét terveket sző, és a Gyújtogatók segítségével bosszúra készül. A nyomok olyan helyre vezetik a négy jó barátot, ahol végre minden kérdésre választ kaphatnak. A hely neve: Agarthi.  
							Ezt a jég birodalmában rejtőző legendás, elveszett várost még Ulysses Moore-nak sem sikerült megtalálnia…
 
							  
							  
							
								11. A Hamvak kertje 
								 Oldalszám: 288 
								  
								
									'Szurok-hajókon és betűk szárnyán,  
									Álmok, utazók és csodák kikötői közt  
									A tenger barátja, vagy az időé talán,  
									A rettegés kapujába ütközött..." 
								  
								Az Idő óceánján létezik egy elveszett sziget. Vad és barátságtalan hely, ahonnan lehetetlen elmenekülni. Egy hely, ahová Ulysses Moore sohase akarta betenni a lábát: ám ezúttal mégsincs más választása, mert ott rejtőzik a kulcs, amelynek segítségével megtalálhatja Penelopét. Akkor még nem sejti, hogy az események láncolata beindult, és legfélelmetesebb ellensége visszatér a múltból, hogy bosszút álljon. Elérkezett a pillanat, hogy a Képzeletbeli Utazók is megvívják a döntő ütközetet…  
								  
								  
								12. A Képzeletbeli Utazók Klubja 
								 Oldalszám: 304 
								
									'A tengert két őrszem vigyázza,  
									mindkettő kezében durva, éles dárda, a három barát velük immár készen áll a harcra, de mindenkinek sötétbe borul majd az arca." 
								  
								Hajnalodik és kezdetét veszi Kilmore Cove történetének leghosszabb napja. Miközben az eső mindent szürke fátyolba burkol, az öböl nyugalmát robbanások zaja, fel-felvillanó fények és csattanások törik meg.  
								  
								Korántsem arról van szó, hogy vihar tombol Kilmore Cove felett! Spencer kapitány legendás hajójának, a Mary Greynek nyolc ágyúja lövi a falut. Ebben a kétségbeejtő helyzetben a Covenant ikreknek egyedül kell szembeszállniuk minden ellenségek legfélelmetesebbikével.  
								  
								Még Ulysses Moore sincs a közelben, pedig ő az egyetlen, aki képes lenne legyőzni Spencert… 
								  
								  |